777

Makan Sedap Di Coffee Planet

Siapa penggemar coffee? Saya! Kami sekeluarga gemarkan coffee. Coffee law pekat. Wow!



Ke Coffee Planet untuk minum petang. Kikiki. Jadinya, menu light sahaja yang kami pilih. Maklum sahaja lah, tadi dah makan nasi. 


Coffee Planet ni santai sahaja dekorasinya. Cukup menenangkan sambil-sambil nak melayan tekak. Tempatnya selesa, sesuai la jika nak meeting atau buat study group santai-santai. Jika lapar, order sahaja. Kikikik.


Pilihan kami pada hari ini : hot latte untuk ke semua kami. Kikiki. Saya ambil saiz regular sahaja. Adam pula ambil saiz besar. Hohohoho. Boleh ke Adam habis kan tu? Saiz regular pun dah cukup besar.


Coffee nya betul-betul kaw. Yummmn!


Saya memilih choc brownies yang dihidang bersama aiskrim coklat Dan vanilla. Premium gred tau aiskrim ni.

Nampak sedap tak? Rasanya? Yesss! Coklat sebenar! Absolutely a must Kalau ke Coffee Planet!


Anak bujang saya memilih bake macaroni meat and cheese.

Nampak simple. Dagingnya di dalam potongan besar tau! Tak sama macam yang biasa saya makan. Sedap! Dok Intan-intai juga isi di dalam makaroni bakar ni. Sebab, Nampak light sangat. Tapi rasanya marvelous! Sedap! Memang boleh menjadi menu pilihan.


Suka dengan pilihan menu? Ye! Markah penuh :) Nampak kan muka-muka happy dua beradik? 

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...