777

Pancake Yang Sedap Superlicious

Siapa suka makan pancake? Saya gemarkan pancake. Kegemaran dikongsi bersama dengan anak bujang, Adam. Semua yang Adam suka, saya suka. Semua yang saya suka, belum tentu Adam suka. Erkkk... hihihi.



Kedai pancake ni menjual pelbagai jenis pancake. Dari seantereo dunia. Wahhh!!! Mini pancake, pancake besar, macam-macam la. Event burger patties nya pun adalah pancake. Memang superlicious la. Sedap dan yummy!

Blog ni dah lama sangat terabai sebenarnya. Jadi, sementara ada masa, kita update la apa yang boleh ye. Owh... ini bukan entry resepi pancake. Resepi pancake mudah-mudah, boleh la rujuk kepada entry lama :






Minum petang di sini seronok. Bukan apa, selain makanan yang sedap, suasana pun kira ok la. Dekat pula nak pergi. Start enjin kereta, tup-tup sampai!

Makan-makan kat luar ni bagi inspirasi sebenarnya. Kita combine aje resepi mudah-mudah. Mudah-mudah tapi sedap! Pancake disapu yogurt! Sedap! Masam-masam. Makan dengan beef bacon, madu, egg scramble dan salad beserta mayonis. Ringkas aje kan! Tapi bila digabungkan, menjadi satu resepi hidangan lengkap yang AWESOME!

Jemput jamu mata ye :)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...